Lagi na serwerze

Witam, otóż posiadam aktywny serwer na Minehoście. Problem polega na tym, że z moim serwerem jest coś nie tak, a mianowicie, serwer co 0,5-5 min zawiesza się, czy też laguje (lagi raczej nie są spowodowane zainstalowanym pluginem AutoSave, ponieważ w momencie lagów nie pojawia się charakterystyczny komunikat “Autosaving complete!”) na ok. 5 sek co jest mega irytujące, dodam iż posiadam dobry internet i na innych serwerach mc jak i innych grach wszystko chodzi płynnie, prócz tego co jakiś czas część graczy (w tym ja) zostaje wyrzucona z serwera i pokazuje im się komunikat “Utracono połączenie, Internal Exception: java.io.IO.Exception: Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta”. Pojawia się to co ok. 2 - 30 min gry, oczywiście po pojawieniu się tego komunikatu można bez problemu wejść na serwer, jednak nie zmienia to faktu, że to strasznie denerwuje. Grałem na różnych serwerach i takiego czegoś tam nie było. Przez ten błąd farmy na AFK są bezsensowne. Być może gram na zbyt wysokich ustawieniach serwera, a być może powinienem ulepszyć pakiet, ja naprawdę nie wiem i proszę o doradzenie co mogę zrobić, aby te lagi jak i wyrzucania wyeliminować, albo chociaż zminimalizować.
Parametry serwera: ram: 3GB, ograniczenie procesora: 3x 3.0Ghz, dysk: 5GB.
Zainstalowane pluginy: SkinRestorer, LuckPerms, LogBlock, JoinMessagePlus, EssentialsChat, Essentials, BlockLocker, AutoSave.
Jeżeli mam coś sprecyzować to proszę pisać, z góry dziękuje za pomoc

Ile graczy online? Z jakiego silnika korzystasz? Poszukaj na forum poradnika dotyczącym wkyrwania błędów i zrób timingi.

Graczy jest zazwyczaj 3 (max 6 online), korzystam ze Spigota 1.14.4. Doszedłem do jakiegoś poradnika, postąpiłem z częścią instrukcji zawartych w tym poradniku, lecz nadal są te irytujące ściny i wyrzucania z serwera

Polecam zainstalować zoptymalizowaną wersję spigota: paperspigot, wyrenderować mapę pluginem worldborder i zoptymalizować serwer tym poradnikiem: https://ucraft.pl/forum/thread/132-optymalizacja-serwera/

1 polubienie

Więc tak. Zrobiłem to co wyżej mi poleciłeś, i faktycznie jest mniej lagów, i zmniejszyła się liczba wyrzucań z serwera, jednakże pojawił się nowy problem po wprowadzonych zmianach, a mianowicie kopiąc tunel w kopalni na poziomie mniej więcej diamentów, często pojawiają przed graczem się jednocześnie rudy diamentów, emeraldów, lazurytu, (chyba) redstona i omszały bruk, nic nie byłoby w tym dziwnego, gdyby nie fakt, iż te bloki pojawiają się ciągle w tej samej konfiguracji względem gracza, a gdy gracz próbuje wykopać te bloki to te momentalnie zamieniają się w kamień, (lub inny blok który miał być tam pierwotnie wygenerowany), nie wydaje mi się abym instalował jakiś plugin stworzony, aby trolować w ten sposób graczy, wykluczyć też można tezę iż robiłby to jakiś gracz z jakimiś permisjami, ponieważ ja tylko mam te uprawnienia, jak już wspomniałem ten błąd pojawił się po zoptymalizowaniu serwera. Z góry dziękuje za pomoc

To już jest błąd gry albo mapy.

1 polubienie

to chyba anti-xray który szybko zamienia textury stone itp. na textury ród